Chronicle Books Puzzle Ikony 90. rokov 500 dielikov
Chronicle Books Puzzle Ikony 90. rokov 500 dielikov
Rozmer balenia: 29x4,8x22 cm Vek: 8+ Materiál: papier viac
Výrobca: Chronicle BooksKód produktu: DV04539 Doprava a platba
Rozmer balenia: 29x4,8x22 cm Vek: 8+ Materiál: papier viac
Výrobca: Chronicle BooksKód produktu: DV04539 Doprava a platba
500-dielne puzzle Ikony 90. rokov je mozaikové puzzle, ktoré odhaľuje koláž klasických dielov popkultúry. Každý mileniál vám povie, že 90. roky boli najlepšou dekádou (aj keď mnohí boli vtedy ešte v plienkach). Ak na chvíľu odhliadneme od celej debaty o deťoch 90. rokov, majú veľkú pravdu. Veľká časť kultúry 90. rokov diktuje tú našu dnešnú. Keby sa Nirvana nepresadila, dostal by sa grunge niekedy k masám? Dokázal by vôbec niekto urobiť vodičské skúšky bez tréningu v Mario Kart? Pochybujeme o tom a táto hádanka to len dokazuje. Pripravte sa na to, že pri skladaní tohto puzzle uvidíte Nokie, Nintendo 64, Tamagoči, Discman, kolieskové korčule, Bucket Hats, CD-ROMy, Beanie Babies, Chokers a ďalšie! Ďalej sú tu celebrity ako Oprah a The Fresh Prince.
Hlavné vlastnosti:
- Obsahuje 500 kusov
- Tlačené netoxickými farbami
- Puzzle prémiovej kvality
- Jednotlivé diely do seba presne zapadajú
- Rozvíja logické myslenie a motorické zručnosti
- Rozmery balenia: 29x4,8x22 cm
- Vek: 8+
- Materiál: papier
Chronicle Books je nezávislé vydavateľstvo so sídlom v San Franciscu, ktoré bolo založené počas leta lásky v roku 1967. Spolupracuje s umelcami, spisovateľmi a organizáciami z celého sveta, dbá na rozmanitosť aj vo svojej firemnej kultúre a snaží sa rešpektovať a pozdvihovať ľudí s rôznym pôvodom a názormi. Vo svojej neutíchajúcej fascinácii knihami a s túžbou vzbudiť v ľuďoch rovnakú vášeň sa usilujú o to, aby ste ich produkt spoznali hneď, ako ho držíte v rukách. Pri všetkých svojich výrobkoch starostlivo zvažujú každý detail, aby dizajn výrobku umocňoval jeho obsah a vytváral puto so zákazníkom. Ich neprehliadnuteľné logo, ikonické okuliare, nájdete na pultoch obchodov všetkých druhov po celom svete a je výzvou pozerať sa na veci inak.